Rabu, 12 Disember 2012





TENSYON !! MARAH !!!

PENING ! PENING dengan kau doe ! Kalau laa macam niw hari - ii aku bole gilerr ! SUMPAH aku cakap ! Lepas niw kau tak payah nak DON`T TALK TO ME ! Lebihh baikk lepass niw aku berdiamm diri dari bersuara ! Aku nak kau faham aku jew , aku niw tade MOOD tapi kau keras kepala ! Bile daa jadi macam niw kau nak ungut aku , nak kuar laa apa laa ! Tak faham laa aku dengan kau ! Plezzz laa aku daa letihh dengan sume niw ! Jangan sampai aku da give up dengan niw sume !!!

KUSUT KUSUT KUSUT !

Aku tahu , aku tak macam gf kau dulu ! Tak pandai jage haty kau ! Kau nak buad yang terbaikk untukk kau , tapi sume hancur gitu ! Masing - ii sume nak tunjukk ego ! Susah laa macam niw nak faham satu same lain !  Aku harap kau faham !

so aku tak dapat buad yang terbaik untukk kau CAPITAL IK ;(


HAVE FUN WITH MY POST :D